Lieknejimo akademija

"Lieknėjimo akademija" - tai dviejų savaičių apimčių mažinimo programa, čia lieknėjimas tampa malonia procedūra. Šimtai žmonių "Lieknėjimo akademijoje" natūraliais būdais sumažino kūno apimtis, numetė svorio, įgijo naudingų žinių ir pagerino sveikatą per labai trumpą laiką.

Sveikatingumo savaitgaliai

Sveikatingumo savaitgaliai

Norite padailinti kūno linijas, sumažinti antsvorį ir pagerinti sveikatą, bet darbo dienomis niekaip nerandate tam laiko? „Lieknėjimo akademija“ suteikia galimybę sportuoti savaitgaliais ir pristato keturis savaitgalius iš eilės skirtus sveikatingumui, gerai savijautai ir kūno formų tobulinimui.

Savaitgaliais programos dalyvių laukia giluminio kvėpavimo užsiėmimai (body flex + joga), gydomosios giliųjų raumenų treniruotės, riebalų deginimo treniruotės, savimasažo pamokos, pirtis, liekninanti Pu Erch arbata, smagiojo Tvisto pamokėlės, odos skenavimas leidžiantis pažinti tikruosius odos poreikius, pokalbiai apie sveiką gyvenseną ir daug nepamirštamų akimirkų!

Sveikatingumo ir lieknėjimo savaitgaliai startuoja:
Nuo birželio 2 iki birželio 24d.

Užsiėmimai visada prasideda nuo 10,30 val.

Registraciją į sveikatingumo savaitgalius telefonu 867000393 arba el. paštu info@lieknejimoakademija.lt

Kaina 249 Lt, TIK Lieknėjimo akademijos narėms 179 Lt.

Giliųjų raumenų treniruotė. Tai treniruotė didinanti giliųjų raumenų ištvermę bei jėgą. Ištvermė yra svarbiausia fizinė ypatybė, kurią pirmiausia žmogus ir turėtų lavinti. Ištvermingi raumenys gali dirbti ilgą laiką nenuvargdami, tai ypač svarbu palaikant taisyklingą kūno padėtį. Šios treniruotės metu siekiama sustiprinti liemens giliųjų raumenų jėgą bei ištvermę, taip pat stiprinami sąnarius stabilizuojantys raumenys.
Kokia treniruočių nauda?
• sumažėję nugaros skausmai,
• sumažėjusi traumų rizika,
• pagerėjusi laikysena,
• padidėjęs sąnarių stabilumas,
• mažėjančios apimtys,
• sutvirtėjęs kūnas.

Raumenų tempimo ir gilaus kvėpavimo mankšta pagreitina visus organizmo apykaitos procesus. Stiprus pilvo įtraukimas ir išpūtimas masažuoja pilvo organus. Tai vienintelė technika, kuri stimuliuoja vidaus organus ir verčia juos dirbti efektyviau. Išnyksta maudimas pilvo apačioje, nebepučia pilvo, atsikratoma vidurių užkietėjimo bei virškinimo problemų. Gilus kvėpavimas didina deguonies koncentraciją kraujyje. Taip stiprinama imuninė sistema. Giliai kvėpuojant ir įtempiant raumenis reikiamoje vietoje tirpdomi riebalai (celiulitas). 

Riebalų deginimo (fizinio aktyvumo) treniruotė su padidintu deguonies kiekio sunaudojimu skatina riebalų deginimą. Pratimai atliekami nedideliu tempu naudojant bazinius aerobikos elementus. Šio užsiėmimo metu siekiama kvėpavimo sistemos stiprinimo, riebalų deginimo, kūno formavimo, nervinės sistemos sustiprinimo bei streso nuėmimo. 

Treniruotės atliekamos su kamuoliu yra ypač efektyvios siekiant reguliuoti raumenų formą, gerinti medžiagų apykaitą, ugdyti laikyseną, susikaupimą bei dėmesio koncentraciją. 

Procedūros pirtyje sušildo visą kūną, giliai esančius organus, kaulus ir sąnarius. Gausus prakaitavimas išvalo organizmą nuo nereikalingų medžiagų patekusių iš aplinkos. 

Savimasažas padeda palaikyti odos ir raumenų tonusą, gerina audinių mitybą, malšina nuovargį ir skausmą. Masažas taikomas visoms lengvai pasiekiamoms kūno sritims – veidui, krūtinei, pilvui, pirštams, rankoms.

Pu-erh arbatos gėrimo ceremonijas. Pu Erch arbata garsėja savo gydomosiomis savybėmis. Ši arbata dar vadinama riebalų žudike, ji greitina medžiagų apykaitą, mažina antsvorį, cholesterolio kiekį kraujyje.

Tvistas – greito tempo, laisvų judesių šokis, jo metu efektingai deginamos kalorijos, sušylama ir pasikraunama gera nuotaika visai dienai.



2012-05-31

Komentarai:



« Grįžti į naujienas
nemokama lankomumo statistika