Lieknejimo akademija

"Lieknėjimo akademija" - tai dviejų savaičių apimčių mažinimo programa, čia lieknėjimas tampa malonia procedūra. Šimtai žmonių "Lieknėjimo akademijoje" natūraliais būdais sumažino kūno apimtis, numetė svorio, įgijo naudingų žinių ir pagerino sveikatą per labai trumpą laiką.

Kur dingsta noras sportuoti?

Kur dingsta noras sportuoti?

Kur dingsta noras sportuoti, kodėl kai jau vasara ant nosies ir sunkiai telpame į pernykščius drabužius vis vien atidėliojame sporto pradžią rytojui? „Pradėkite sportuoti šiandien, atidėliojimas – didžiausias laiko vagis ir šiuo atveju figūros priešas“ – sako Lieknėjimo akademijos psichologė Giedrė Gutautė Klimienė ir pasakoja, kur dingsta noras sportuoti...

Noras sportuoti dažnam yra situacinis. Jis suaktyvėja tada, kai susimastoma apie antsvorį, pablogėjusią sveikatą, jėgų trūkumą ir pan. Dažnai tai nebūna iš vaikystės atėjęs įprotis.

„Retai kurioje šeimoje sveika gyvensena ir pastovus sportavimas yra ta veikla, kuria užsiima tėvai rodydami pavyzdį vaikams nuo pat mažens. Tais atvejais, kai įprotis sportuoti ateina iš vaikystės, retai kada noras sportuoti dingsta, nes sportavimą toks žmogus suvokia kaip natūraliai būtiną, natūralų vidinį poreikį. Kuomet poreikis sportuoti yra išorinis, labiau susijęs su tuo, kad „reikia, nes kiti taip daro, ar kiti taip sako, bet aš pats iš tiesų nesu tikras kiek to realiai reikia man“ – tada noras sportuoti dingsta labai greitai“, – teigia Lieknėjimo akademijos psichologė Giedrė Gutautė Klimienė.

Nebūtinai noras sportuoti turi ateiti iš vaikystės, kad jis būtų stabilus. Visais atvejais, tai yra prioritetų klausimas, kaip juos susidėlioja žmogus – ką jis laiko prioritetu savo gyvenime. Jei tai sveika gyvensena ir judėjimas, noras sportuoti vargu ar dings, bet jei sportas tik vienas iš kančią keliančių užsiėmimų tikslui pasiekti (pvz.: sulieknėti), pasiekus tikslą nebeliks noro net žiūrėti į sporto klubo pusę.

Norint susigrąžinti norą sportuoti, svarbu tinkamai susidėlioti savo prioritetus, gerai suvokti, kodėl sportuoti svarbu būtent man, ir kam man to reikia. Įvertinti, kokia yra mano motyvacija ir kiek ji svarbi man.

„Įprotis sportuoti daugumai susiformuoja bent tris savaites iš eilės, nedarant ilgų pertraukų, lankant sporto klubą ar kaip kitaip sportuojant. Siekiant, kad sportas taptų įpročiu, o ne vienadieniu pajudėjimu svarbu atrasti patinkančią sporto rūšį, vieniems tai treniruoklių salė, kitiems grupiniai užsiėmimai, tretiems šokiai. Svarbu ieškoti ir tikrai rasit sporto rūšį, kurią pamėgsit,“ – kalbėjo Lieknėjimo akademijos vadovė Lina Smaidrytė.



2012-05-23

Komentarai:



« Grįžti į naujienas
nemokama lankomumo statistika