Lieknejimo akademija

"Lieknėjimo akademija" - tai dviejų savaičių apimčių mažinimo programa, čia lieknėjimas tampa malonia procedūra. Šimtai žmonių "Lieknėjimo akademijoje" natūraliais būdais sumažino kūno apimtis, numetė svorio, įgijo naudingų žinių ir pagerino sveikatą per labai trumpą laiką.

Ar norite sulaukti 100 metų?

Ar norite sulaukti 100 metų? Prieš porą dienų Lietuvą palikęs ilgaamžis jogas iš Indijos Swami Yogananda pasidalino keliais puikiais patarimais, kuriais pasinaudojus, kiekvieno iš mūsų gyvenimo kokybė turėtų tapti tikrai kur kas geresnė.

"Man teko malonumas dalyvauti Swami Yogananda paskaitoje apie ilgaamžiškumą, kur jis dalinosi paties per ilgus gyvenimo metus sukaupta patirtimi. Sulaukęs 16 metų jis paliko tėvų namus ir daugiau nei 40 gyvenimo metų ieškojo atsakymų, kodėl žmonės sensta ir kaip tai pristabdyti, kaip kuo ilgiau išlikti jaunam, sveikam ir energingam. Perkopęs 100 metų senolis yra stebėtinai energingas, guvus, turi gerą atmintį, regą ir klausą. Smagu ir tai, kad kai kurie jogo patarimai sutampa su Lieknėjimo akademijos sveikos mitybos ir gyvensenos specialisto rekomendacijomis", - pasakojo Lieknėjimo akademijos vadovė.
 
104 metų Swami teigia, jog nugyventi  ilgesnį bei produktyvesnį gyvenimą gali padėti šie keli, laiko patvirtinti patarimai:
 
1. Valgykite ciberžolę su medumi;
 
2. Nepamirškite ryte suvalgyti bent truputį česnako;
 
3. Vyresnio amžiaus žmonės turėtų sausą maistą drėkinti;
 
4. Kas rytą palaikykite gurkšnį vandens burnoje ir  sudrėkinkite akis vandeniu;
 
5. Žmonės, kuriems jau virš 50 metų, turėtų nebevartoti pieno, alkoholio, rūkalų, nevalgyti žuvies, mėsos, kiaušinių;
 
6. Nepersivalgyti, taip pat nevalgyti nejaučiant alkio ir negerti, kai nejaučiamas troškulys;
 
7. Ryte nepamirškite pasimankštinti;
 
8. Valgyti tuos vaisius, kurie auga Jūsų šalyje;
 
9. Žmonės, kuriems virš 70 metų, turėtų valgyti viso grūdo duoną ir nevartoti jokių proteinų, visiškai atsisakyti mėsos;
 
10. Svarbu labai gerai sukramtyti maistą, kurį valgote bei tinkamai jį sudrėkinti seilėmis,  kitaip šiuo darbu yra apsunkinamas žarnynas;
 
11. Praktikuokite pranajama- kvėpavimo pratimus, kad būtų tinkamai atverti plaučiai;
 
12. Užsiimkite joga, važinėkite dviračiu, bėgiokite, plaukiokite – judėkite!
 
13. Pasistenkite atsisakyti vaistų, jei tik galite – jie žmogui sukelia labai daug šalutinių poveikių;
 
14. Nepamirškite juoktis, į gyvenimą žiūrėkite pozityviai, būkite ramūs – tik taip galėsite kažką gero padaryti ir kitiems;
 
15. Jokio streso! Ir miego turėtų būti nemažiau nei 7 valandos;
 
16. Atsisakykite cukraus, saldumynų bei alkoholio;
 
17. Pabudus ryte “atverkite” širdį ir juokitės;
 
18. Pavalgę turite duoti organizmui pakankamai laiko suvirškinti maistą, todėl nevalgykite iš karto kito maisto;
 
19. Jeigu vartojate druską, tuomet gerkite daugiau vandens;
 
20. Nevalgykite, kai esate susinervinę.
 
Gyvenimo pilnatve besidžiaugiantis ilgaamžis Swami, apibendrindamas dar kartą pakartoja, jog geriausias būdas išlaikyti subalansuotas gyvybines jėgas padės natūralus, geras maistas, tinkamas kvėpavimas bei geras miegas. Na, o didžiausieji gyvybinių jėgų eikvotojai yra persivalgymas bei rūkymas.

Taigi, mylėkite save, galvokite, kaip elgetės su savimi!

2012-10-03

Komentarai:



« Grįžti į naujienas
nemokama lankomumo statistika